VI HOLDER FERIELUKKET I JULI MÅNED.

SIDSTE DAG FOR BESTILLING AF VARER INDEN FERIEN ER ONSDAG D. 26 JUNI. VARER BESTILT EFTER DENNE DATO BLIVER SENDT MANDAG D. 29 JULI.​

Emærket
Kontakt
Nyhedsbrev

Salgs- og leveringsbetingelser

Generelle oplysninger

GLOW v/Eva Pedersen

CVR-nr. 20029390

Buskelundskoven 69, 8600 Silkeborg

mail@glowhair.dk

+45 86 86 94 86

 Jeg har modtaget en forkert vare, hvad gør jeg?

Såfremt vi skulle være kommet til at sende en forkert vare, beder vi dig om at kontakte os pr. mail eller telefon. Vi vil så fremsende den rigtige vare så snart det er muligt. Såfremt vi ønsker den forkerte vare retur, vil vi fremsende en frankeret returkuvert sammen med den rigtige vare.

 Fortrydelses-/ returret:

Der er 14 dages fortrydelsesret på varerne, regnet fra den dag de modtages. Du har nu 14 dage til at meddele Glow Hair at du fortryder købet og herefter 14 dage til at sende den retur.

Du skal inden 14 dage fra modtagelse give os meddelelse om, at du ønsker at fortryde dit køb. Meddelelsen skal gives ved mail@glowhair.dk eller ved at benytte standardfortrydelsesformularen. I din meddelelse skal du gøre os tydeligt opmærksom på, at du ønsker at udnytte din fortrydelsesret. 

Du kan ikke fortryde ved blot at nægte modtagelse af varen uden samtidig at give os tydelig meddelelse om dette.

Returnering

Du skal sende din ordre retur til os uden unødig forsinkelse, og senest 14 dage efter du har meddelt os, at du ønsker at fortryde dit køb. Du skal afholde de direkte udgifter i forbindelse med varens returforsendelse. Du bærer risikoen for varen fra tidspunktet for varens levering.

 Forsendelse:

Ønsker du at din forsendelse skal stilles uden at den modtages personligt, bør der laves en modtager Flex aftale med Post Danmark, Glow Hair kan med henblik på produkternes temperatur og omgivelser ikke være ansvarlig for hverken opbevaring hos Post Danmark eller på modtageradressen når produktet er afsendt. Ønskes der en særaftale skal kundeservice kontaktes og denne aftale skal tilknyttes hver enkelt ordre. Alle pakker der bærer præg af skader eller fejl bør returneres med Post Danmark. Vi bruger følgende som forsendelsesfirma:

Post Danmark – med omdeling (49 DKk)

Post Danmark – uden omdeling (39 DKK)

Post Danmark – Gratis fragt (hvis man overstiger 499 DKK)

 Varer undtaget fortrydelsesretten

Følgende varetyper er undtaget fortrydelsesretten: Levering af forseglede varer, som af sundhedsbeskyttelses- eller hygiejnemæssige årsager ikke er egnet til at blive returneret, og hvor forseglingen er blevet brudt efter leveringen.

Du mister altså din fortrydelsesret, hvis du bryder forseglingen på varer, som af sundhedsbeskyttelses- eller hygiejnemæssige årsager ikke er egnet til at blive returneret.

 Varens stand, når du sender den retur

Du hæfter kun for eventuel forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer på. Du kan med andre ord prøve varen på samme måde, som hvis du prøvede den i en fysisk butik, men du må ikke tage den i egentlig brug. Hvis varen er prøvet udover hvad der er beskrevet ovenfor, betragter vi den som brugt, hvilket betyder, at du ved fortrydelse af købet kun får en del eller intet af købsbeløbet retur, afhængig af varens handelsmæssige værdi.

Tilbagebetaling af købsbeløbet

Hvis du fortryder dit køb, får du det beløb du har indbetalt til os, tilbage. I tilfælde af en værdiforringelse, som du hæfter for, fratrækkes denne købsbeløbet. Hvis du benytter din fortrydelsesret, refunderer vi alle betalinger modtaget fra dig, herunder leveringsomkostninger (dog ikke ekstra omkostninger som følge af dit eget valg af en anden leveringsform, end den billigste form for standardlevering, som vi tilbyder), uden unødig forsinkelse og under alle omstændigheder senest 14 dage fra den dato, hvor vi har modtaget meddelelse om din beslutning om at fortryde denne aftale. Vi gennemfører en sådan tilbagebetaling med samme betalingsmiddel, som du benyttede ved den oprindelige transaktion, medmindre du udtrykkeligt har indvilget i noget andet.

 Vi kan tilbageholde tilbagebetalingen, indtil vi har modtaget varen retur, med mindre du inden da har fremlagt dokumentation for at have returneret den. Vi modtager hverken pakker uden omdeling eller pakker sendt pr. efterkrav.

Hvis du fortryder købet, skal varen sendes til:

Glow, Buskelundskoven 69, 8600 Silkeborg

 Betaling:

Glowhair.dk modtager betaling med Dankort. Betalinger foretaget med kreditkort vil først blive gennemført, når varen afsendes.
Glowhair.dk krypterer alle dine kortoplysninger. Det betyder, at uvedkommende ikke kan aflæse dit kortnummer eller andre informationer under transaktionen med PBS.
Der tages ikke gebyr ved betaling på Glowhair.dk
 Beløbet hæves først på dit kort, når varerne sendes fra Glowhair.dk. Der kan aldrig trækkes et større beløb end det, du har godkendt ved købet.

.Du kan også betale via bankoverførsel. Vær dog opmærksom på, at denne betalingsform ikke er dækket af indsigelsesordningen.

 Priser:

Alle priser er inklusive moms og uden yderligere gebyrerer. Glowhair.dk sælger kun til private slutbrugere, dvs. vi forbeholder os ret til at annullerer ordrer der formodes at være til videresalg. Glowhair.dk er officiel forhandler af alle mærker der sælges og dermed også underlagt de salgsbetingelser Glow Hair har med de respektive mærker.

Reklamationsret:

Købelovens mangelsregler kan finde anvendelse på varekøb
Glowhair.dk yder 2 års reklamationsret i henhold til gældende lovgivning, omfattende fabrikations- og materialefejl, der konstateres ved varens normale anvendelse. Reklamationsretten dækker ikke fejl, skader eller slitage, direkte eller indirekte opstået som følge af forkert betjening, ringe vedligeholdelse, vold eller uautoriserede indgreb. Reklamation over fejl og mangler, som bør opdages ved sædvanlig undersøgelse af varen, skal meddeles Glowhair.dk indenfor rimelig tid. Varen kan efterfølgende returneres for reparation, ombytning eller, efter aftale, evt. kreditering. I forbindelse med reklamationssager afholder Glowhair.dk returneringsomkostninger i rimeligt omfang. 
Ved fejl, mangler eller udeblevne leverancer bedes henvendelse rettes til:

Glow
Buskelundskoven 69
8600 Silkeborg
 
Tlf.: 86 86 94 86
 
Cvr. nr. 20029390
Email: glowhair@.dk

Bestilling:

Er det muligt at tilføje en ekstra vare til en ordre, som jeg lige har afgivet?

Nej, det kan du desværre ikke. Vi har ikke mulighed for at trække flere penge på dit kort end du har givet os lov til. Hvis du kontakter os hurtigt efter, du har afgivet din bestilling, kan vi evt. nå at annullere din ordre, hvorefter du kan lave en ny ordre med den ekstra vare. Kontakt os gerne på telefon nummer 86 86 94 86.

 Hvordan bestiller jeg mine varer? 

Sådan handler du hos Glowhair.dk– trin for trin

Har du yderligere spørgsmål, inden du handler, er du altid velkommen til at kontakte os.

Du vælger dine varer og får hver enkelt vare i indkøbskurven ved at klikke på “Læg i kurv”. Du kan få flere varer i kurven ad gangen ved at ændre antalt i feltet “Antal enheder”. Hvis produktet er udsolgt vil der i stedet for “Køb nu” stå “Udsolgt”, og det er ikke muligt at flytte produktet til indkøbskurven.

- Når du ved et produkt klikker på knappen “Læg i kurv”, vises indkøbskurven automatisk, så du hele tiden har styr på, hvad du har købt samt det samlede beløb. Du kan endvidere altid komme til indkøbskurven ved at klikke på indkøbskurvs-ikonet eller teksten ”Indkøbskurv”, som du finder øverst i højre side.
- Når du har din samlede ordre klikker du “Til kassen”.
- Når du kommer til næste skærmbillede, skal du vælge mellem følgende:
- Er du eksisterende kunde, kan du logge ind med dit brugernavn (din e-mailadresse) og kodeord.
- Er du en ny kunde, kan du vælge at registrere dig som bruger. Som ny kunde skal du indtaste dine forsendelsesinformationer.
- Endelig har du mulighed for at fortsætte dit køb uden at registrere dig som kunde. Ved valg af denne mulighed, kan du ikke følge din ordre, og du kan ikke opnå RABAT ved dit næste køb.
- På næste side skal du indtaste dine adresseoplysninger, med mindre du allerede er logget ind. De felter, der er markeret med en rød stjerne, skal udfyldes. Har du valgt at lade dig registrere som kunde, du kan ydermere angive et kodeord efter eget valg.
- Levering foregår med Post Danmark, eller du kan selv afhente dine køb hos: Glow, Buskelundskoven 69, 8600 Silkeborg. Du kan angive en anden leveringsadresse, såfremt denne er forskellig fra betalingsadressen.
- Under betaling skal du vælge, hvordan du ønsker at betale.
- På ordreoversigten kan du endnu en gang gennemgå din ordre. Husk at tjekke, at du har bestilt de rigtige varer, og at din adresse (og din e-mailadresse) er korrekt. DU KAN HELT FREM TIL DETTE STADIE ÆNDRE I DIN ORDRE. Din ordre gennemføres først, når du har klikket på “Godkend ordre / Betal online”!
- På siden for kortbetaling skal du indtaste kortets nummer, kontrolcifre og udløbsdato. Kortnummer og udløbsdato findes på forsiden af kortet, mens de tre kontrolcifre findes på bagsiden. Hele transaktionen foregår på en krypteret linie direkte mellem dig og PBS, dine kortinformationer overføres ikke til os.
- På sidste side kan du se at bestillingen er gennemført. Vi sender dig også en ordrebekræftelse pr. email.

Alle priser er inklusive moms og uden yderligere gebyrer.

Har du yderligere spørgsmål, inden du handler, er du altid velkommen til at kontakte os på telefon: 86 86 94 86 eller på mail: glowhair@.dk

Oplysninger om vores behandling af personoplysninger vi indsamler om dig

1. Vi er den dataansvarlige – hvordan kontakter du os?

Glow er dataansvarlig for behandlingen af de personoplysninger, som vi har modtaget om dig. Du finder vores kontaktoplysninger nedenfor.

Glow
Buskelundskoven 69
8600 Silkeborg
20029390
Telefon: 86 86 94 86
Mail: glowsilkeborg@gmail.com

2. Formålene med og retsgrundlaget for behandlingen af dine personoplysninger

Vi behandler dine personoplysninger til følgende formål:

  • Vi registrerer oplysninger om dig for at kunne udføre vores frisør behandlinger, samt sende varer til dig.

Retsgrundlaget for vores behandling af dine personoplysninger følger af:

  • Databeskyttelsesforordningens artikel 6, stk. 1, litra b og f. I visse tilfælde behandler vi også oplysninger efter at have indhentet dit samtykke. Dette vil du være blevet særskilt informeret om i forbindelse med at vi har indhentet samtykket.


Legitime interesser, der forfølges med behandlingen
Som nævnt ovenfor sker vores behandling af dine personoplysninger på baggrund af interesseafvejningsreglen i databeskyttelsesforordningens artikel 6, stk. 1, litra f. De legitime interesser, der begrunder behandlingen, er at kunne tilbyde en effektiv tilrettelæggelse af vores opgaver for dig, herunder styring af aftaler og tidsbestillinger, registrering af gennemførte behandlinger med henblik at fastlægge behandlingsforløb.

3. Kategorier af personoplysninger

Vi behandler følgende kategorier af personoplysninger om dig:

Almindelige kategorier af personoplysninger:

  • Navn, adresse, evt. e-mailadresse, telefonnr., fødselsdato, køn, tidspunkt for behandlinger og gennemførte behandlinger


4. Modtagere eller kategorier af modtagere

Vi videregiver eller overlader dine personoplysninger til følgende modtagere:

  • rådgivere og databehandlere
  • Fragtfirma i forbindelse med forsendelse af varer til dig.

5. Overførsel til modtagere i tredjelande, herunder internationale organisationer

Vi vil ikke overføre dine personoplysninger til modtagere uden for EU og EØS.

6. Opbevaring af dine personoplysninger

Vi kan på nuværende tidspunkt ikke sige, hvor længe vi vil opbevare dine personoplysninger. Dog kan vi oplyse dig om, at vi vil lægge vægt på hvor længe vi har behov for oplysningen, dels i forhold til igangværende behandlingsforløb, dels forhold til lovgivningskrav, når vi skal fastlægge, hvor længe dine oplysninger vil blive opbevaret.

7. Retten til at trække samtykke tilbage

Vi kan behandle visse personoplysninger baseret på særskilt samtykke fra dig. Du har til enhver tid ret til at trække dit samtykke tilbage. Dette kan du gøre ved at kontakte os på de kontaktoplysninger, der fremgår ovenfor i punkt 1.

Hvis du vælger at trække dit samtykke tilbage, påvirker det ikke lovligheden af vores behandling af dine personoplysninger på baggrund af dit tidligere meddelte samtykke og op til tidspunktet for tilbagetrækningen. Hvis du tilbagetrækker dit samtykke, har det derfor først virkning fra dette tidspunkt. Det påvirker heller ikke behandlingen af personoplysninger der jf. pkt. 2 ovenfor behandles på andet grundlag en samtykke.

8. Dine rettigheder

Du har efter databeskyttelsesforordningen en række rettigheder i forhold til vores behandling af oplysninger om dig.
Hvis du vil gøre brug af dine rettigheder skal du kontakte os.
Ret til at se oplysninger (indsigtsret)
Du har ret til at få indsigt i de oplysninger, som vi behandler om dig, samt en række yderligere oplysninger.
Ret til berigtigelse (rettelse)
Du har ret til at få urigtige oplysninger om dig selv rettet.

Ret til sletning
I særlige tilfælde har du ret til at få slettet oplysninger om dig, inden tidspunktet for vores almindelige generelle sletning indtræffer.
Ret til begrænsning af behandling
Du har i visse tilfælde ret til at få behandlingen af dine personoplysninger begrænset. Hvis du har ret til at få begrænset behandlingen, må vi fremover kun behandle oplysningerne – bortset fra opbevaring – med dit samtykke, eller med henblik på at retskrav kan fastlægges, gøres gældende eller forsvares, eller for at beskytte en person eller vigtige samfundsinteresser.

Ret til indsigelse
Du har i visse tilfælde ret til at gøre indsigelse mod vores eller lovlige behandling af dine personoplysninger. Du kan også gøre indsigelse mod behandling af dine oplysninger til direkte markedsføring.
Ret til at transmittere oplysninger (dataportabilitet)
Du har i visse tilfælde ret til at modtage dine personoplysninger i et struktureret, almindeligt anvendt og maskinlæsbart format samt at få overført disse personoplysninger fra én dataansvarlig til en anden uden hindring.
Du kan læse mere om dine rettigheder i Datatilsynets vejledning om de registreredes rettigheder, som du finder på www.datatilsynet.dk.

9. Klage til Datatilsynet

Du har ret til at indgive en klage til Datatilsynet, hvis du er utilfreds med den måde, vi behandler dine personoplysninger på. Du finder Datatilsynets kontaktoplysninger på www.datatilsynet.dk.

Persondatapolitik

Som registreret hos GLOW v/Eva Pedersen har du altid ret til at gøre indsigelse mod registreringen. Du har også ret til indsigt i hvilke oplysninger, der er registreret om dig. Disse rettigheder har du efter persondataloven og henvendelse i forbindelse hermed rettes til: mail@glowhair.dk.

Klageadgang

Hvis du vil klage over dit køb, skal du rette henvendelse til mail@glowhair.dk. Hvis det ikke lykkes os at finde en løsning, kan du indgive en klage til relevante nævn på området, såfremt betingelserne herfor er opfyldt.

 Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen

Carl Jacobsens vej 35, 2500 Valby

www.forbrug.dk

Er du forbruger med bopæl i et andet EU-land end Danmark, kan du klage til EU-Kommissionens online klageportal her -http://ec.europa.eu/odr

Handelsbetingelserne er senest opdateret 22-05-2018